يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۳۷۶۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۰۴ آذر ۱۳۹۸
خبرگزاری رسمی چین:
بعد از آنکه رسانه‌های بلژیکی، کروات،‌ آلمانی و انگلیسی از احتمال تغییر در کادر فنی تیم ملی ایران خبر دادند،‌ نوبت به خبرگزاری رسمی چین رسید تا از برانکو به عنوان گزینه جانشینی نام ببرد.
به گزارش پایگاه 598، در دو روز گذشته شایعات زیادی در مورد کنار گذاشتن مارک ویلموتس، سرمربی چند ماهه اخیر تیم ملی ایران به گوش رسید.

چندین رسانه اروپایی از توافق بر سر قطع همکاری میان ایران و مربی 50 ساله پیشین شیاطین سرخ خبردادند. حتی گزارش کردند فدراسیون فوتبال ایران با برانکو ایوانکوویچ،‌ مذاکره کرده است.

خبرگزاری شین‌هوا نیز به همین موضوع در گزارش خود پرداخت. این رسانه معتبر چینی‌ها عنوان کرد فدراسیون فوتبال ایران برانکو را به عنوان سرمربی جانشین در نظر گرفته است.

شین‌هوا افزود مقام‌های این سازمان دوشنبه (امروز) در زاگرب با برانکو گفت‌وگوی رودررو خواهند داشت.

این رسانه آسیایی از مربی 65 ساله کروات به عنوان کسی که کمک کرد ایران قهرمان بازی‌های آسیایی 2002 شود، در مسابقات جام ملت‌های 2004 چین سوم شود و به جام جهانی 2006 راه یابد،‌نام برد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها