يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۳۹۱۳
زمان انتشار: ۰۹:۱۲     ۰۷ آذر ۱۳۹۸
آیین تجلیل از فعالان رسانه‌ای اربعین با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان قم برگزار شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم تجلیل از فعالان رسانه‌ای اربعین سال جاری با حضور آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار قم، شهردار قم، معاون سیاسی امنیتی استانداری، معاون امور زائرین استانداری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان اقشار بسیج، خبرنگاران و عکاس استانی در سالن جلسات حرم کریمه اهل‌بیت(ع) برگزار شد.

کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اربعین استان قم امسال برای نخستین بار با مشارکت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، شهرداری قم، استانداری قم، صداوسیمای مرکز قم، سازمان بسیج رسانه استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و سازمان بسیج هنرمندان قم برای پوشش و اقدامات رسانه‌ای راهپیمایی اربعین حسینی تشکیل شد.

گفتنی است در این مراسم علاوه بر تقدیر از فعالان رسانه‌ای اربعین، از موکب‌های خدمت رسان به فعالان رسانه برای پوشش هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی عظیم اربعین تجلیل به عمل آمد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها