يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۴۴۱۱
زمان انتشار: ۱۵:۱۲     ۱۸ آذر ۱۳۹۸
شاید ادعایی که روزنامه کویتی "الجریده" در خصوص پیغام‌های رد و بدل شده میان تهران و واشنگتن منتشر کرده است، به فهم چرایی اظهارات اخیر رئیس‌جمهور کمک کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، با وجود اثبات بدعهدی دولت امریکا و خروج از برجام که درستی هشدارهای مکرر دلسوزان را اثبات کرد و حتی حامیان تعامل با واشنگتن را نسبت به خوشبینی بی‌ثمرشان به اقرار واداشت، بار دیگر آقای روحانی از محاسن مذاکره دولتش با امریکا سخن گفت و از گفتگویش با اوباما به شیرینی یاد کرد!

 

بی بی سی در این زمینه گزارش داد: حسن روحانی به ارائه جزئیاتی درباره گفتگوی تلفنی با اوباما در سال 92 پرداخت و گفت که این مکالمه یک لوکوموتیو بسیار قوی برای حرکت قطار مذاکره بود.

 

طبق گزارش رسانه دولتی انگلیس، او در ادامه گفته: «اگر اعلام شود الان کل تحریم‌ها برداشته شده؛ ساعت بعد (با ترامپ) ملاقات می‌کنم.»

 

شاید ادعایی که روزنامه "الجریده" در خصوص پیغام‌های رد و بدل شده میان روحانی و ترامپ منتشر کرده است، به فهم چرایی اظهارات اخیر رئیس‌جمهور کمک کند.

این روزنامه کویتی صبح چهارشنبه نوشت: وزیر خارجه عمان که همواره به‌عنوان ایفاگر نقش میانجی بین تهران و واشنگتن شناخته می‌شود، در دیدار روز گذشته خود با روحانی، به وی گفته است که ترامپ پس از اعتراضات اخیر، روحانی را در عرصه سیاست داخلی ضعیف می‌داند و به همین دلیل دیدار با او دیگر برایش اولویت ندارد؛ اما با این حال باب مذاکره را هم نمی‌بندد.

 

قضاوت در این باره را به مرور زمان و سیر تحولات آتی می‌سپاریم و صمیمانه آرزو می‌کنیم رئیس‌جمهور محترم که در مقطعی همین مسیر امتحان‌شده را "دیوانگی" خوانده بود، از سودای خام مذاکره با امریکا فارغ شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها