يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۵۶۶۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۱۶ دی ۱۳۹۸
بسم رب قاصم الجبارین

چقدر تلخ است باور این که تو را دیگر در بیشه‌های کارزار نمی‌بینیم.

چقدر سخت است که زین پس قاب عکست را کنار سرداران شهید می‌بینیم.

چه سحرگاه سیاهی بود، سحرگاه پرکشیدنت.

چه صبح تاریکی بود، صبح به سوگ نشستنت.

گویا در این غروب جمعه تمام مستضعفین عالم غم از دست دادنت را با هم به دوش می‌کشند؛ اما بارِ رفتنت سنگین‌تر از تابِ مظلومانِ درد کشیده‌است.

و ولیّ زمان "الان انکسر ظهری و قلت حیلتی" را در غم ازدست دادن تو باید مجدد بسراید.

شیرمرد دلیر طوفان‌های رعب انگیز، ابرمرد میدان‌های خون و آتش، از امشب مادران دلاوری‌های تو را در گوش پسرکان خود لالایی می‌خوانند.

و از امروز تو رستم شاهنامه‌های شاعران عصر ما هستی.

و داستان نویسان ازشجاعت‌های بی مثالت داستان‌ها می نگارند.

و از همین امروز، رمان سردار سرافراز، هزار چاپ در هزاران نسخه به تمام زبان‌های دنیا منتشر خواهد شد.

و از امروز هنرمندان باهنر، صدها نمایش بلند و کوتاه، سریال و فیلم سینمایی از مردانگی و شهامت تو خواهند ساخت.

و اینها یعنی تو زنده تر از قبل هستی.

آنچه از تخیل که کارگردان‌های هالیوود و نویسندگان رمان‌های کذایی غربی، انیمیشن‌ها و بازی‌های رایانه‌ای در پی آن بودند، همه در وجود تو جمع است. ای مردِ افسانه ای زمانه، تو انتهای تخیل هنرآفرینان را در واقعیت‌ها بروز دادی.

تو سردار دلهای مظلومان، محرومان و مستضعفان جهان بودی.

کودکان عراق، سوریه، لبنان، فلسطین، یمن، افغانستان، آفریقا، شرق و غرب عالم همچنان تو را چشم در راهند و هرجا ظالمان عرصه را برآنها تنگ می‌کنند، تو را به دادخواهی خود می‌خوانند.

ای سردار بین المللی! تو فراتر از معادلات سیاسی، جناحی، قومیتی و ملیتی هستی، تو یاور دردمندان همه نژادهای بشر بودی.

تو در زمان حیاتت کابوس جنایتکاران بودی و از فردا هزاران بار برایشان خوفناک‌تر خواهی شد.

بودنت کامشان را تلخ می‌کرد و رفتنت رعبشان را فزونتر می‌نماید.

اما سردار! تو رجعت خواهی کرد، این اعتقاد ماست.

امروز را در سوگ از دست دادنت در کنج عزلت نشستیم و از فردا تو رجعت خواهی کرد، رجعتی به پهنای همه عالم.

حاج قاسم! تو را دو رجعت باشد. رجعت اول از زمان شهادتت تا ظهور منجی است و  آن یاد تو و مرام تو است که  زین پس در جهان صدچندان خواهد شد و رجعت دوم در هنگامه روز موعود است که تو با سپاهی از شهیدان برمی‌گردی و در رکاب منتقم کرار تا نابودی همه ظالمان دنیاطلب خواهی جنگید.

در رجعت دوم که از اعتقادات مسلّم شیعه است، تو به همراه همه خوبان عالم، گرد مولای خود جمع خواهید شد و به آرزوی دیرینه خود یعنی اهتزاز پرچم توحیدی در جهان و نابودی مستکبران دست خواهید یافت.

اما ما با گرفتن انتقامت و ادامه دادن راه روشنت، در زمان رجعت اول می‌کوشیم که زمینه را برای بازگشت ظفرمندانه تو با عنوان سردار سپاه قائم آل محمد (عج) در رجعت نهایی آماده سازیم.

رجعت اول تو، در حقیقت یک جنگ نرم برای تربیت و تکثر کردن صدها قاسم سلیمانی است و ما خوب می‌دانیم برای مبارزه با فرهنگ و نفوذ پلید غرب، راهی جز رشادت و مجاهدت در عرصه سخت فرهنگی نداریم.

و ترس همه دوستداران تو این است که در ایام رجعت، تو با مولایت مهدی(عج) بیایید و در آن هنگام شیرین ما نباشیم، عمر ما کوتاه است و راه طولانی، پس باید با تلاش خستگی ناپذیر ظهور را به تعجیل بیاندازیم.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی! به روح پاکت سوگند که با تمام وجود حس می‌کنیم خونت در رگ‌های ما جریان یافته و برای ادامه دادن راه و مکتب خمینی انگیزه و تلاشمان دوچندان شده است.

به امید بازگشت سردار، شجاعانه مبارزه می‌کنیم.

محمد صادق ناطقی


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها