يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۰۷۸۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، گفت: یک خانم ۴۲ ساله که به دلیل سکته فوت کرده بود، بعد از ۱۸ ساعت در سردخانه، زنده و به بیمارستان شهید مدنی خرم آباد منتقل شد.

به گزارش پایگاه 598، عبدالرضا شهبازی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: یک خانم ۴۲ ساله بعد از اینکه فوت می‌کند به سردخانه «بهشت رضا» خرم آباد منتقل می‌شود.

وی، عنوان کرد: ظاهراً صبح پزشکی قانونی برای معاینه جسد و صدور جواز دفن مراجعه می‌کند که مشاهده می‌شود این خانم نفس می‌کشد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه سپس این خانم را به بیمارستان شهید مدنی خرم آباد منتقل می‌کنند، گفت: در نهایت تیم پزشکی وارد عمل می‌شوند و این خانم ۴۲ ساله احیا می‌شود.

شهبازی با تاکید بر اینکه در حال حاضر این خانم ۴۲ ساله در اورژانس بیمارستان شهید مدنی بستری است و به حیات خود ادامه می‌دهد، گفت: علت مرگ این خانم سکته بوده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها