أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۷۱۰۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
نماینده منتخب مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت:طرح توسعه فرودگاه رامسر ۴ وزیر را به خود دیده است.
به گزارش پایگاه خبری 598؛ سید شمس الدین حسینی نماینده مردم تنکابن ، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاحیه باند جدید فرودگاه رامسر با بیان اینکه ۱۲ سال پیش مجوز تخریب ساختمان‌های نهاد ریاست جمهوری را اخذ کردیم، گفت: این پروژه ۴ وزیر به خود دیده است و از سال ۹۳ به طور کامل متوقف شده بود.



او افزود: با آمدن آقای اسلامی به وزارت راه و شهرسازی این وزارتخانه تبدیل به وزارت کار شد و با تلاش همه مسئولان شاهد بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر هستیم.

حسینی گبا بیان اینکه برای توسعه استان گروه بندی‌ها، ارزشی ندارد ، ادامه داد: توسعه این استان نیاز به زیرساخت دارد و باید همه در کنار هم برای توسعه زیرساخت‌ها تلاش کنیم و برای تجهیز ترمینال و توسعه ناوبری فرودگاه رامسر و کمربندی شهرستان هم باید نگاهی ویژه ای شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه رفاه ساکنان رامسر و تنکابن یک اصل است، گفت: باید از پتانسیل فرودگاه برای توسعه اقتصاد و گردشگری منطقه بهره برد.
باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها