أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۷۱۱۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۰۷ خرداد ۱۳۹۹
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات ماکارونی ایران از افزایش ۵۰ درصدی قیمت ماکارونی خبر داد و گفت که قیمت‌های جدید تقریبا از اوایل ماه رمضان اعمال شده است.
به گزارش پایگاه 598، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات ماکارونی ایران از افزایش ۵۰ درصدی قیمت ماکارونی خبر داد و گفت که قیمت‌های جدید تقریبا از اوایل ماه رمضان اعمال شده است.

مهدی آثاریان با بیان اینکه قیمت ماکارونی بر مبنای بسته‌های ۷۰۰ گرمی تعیین می‌شود، قیمت هر بسته ماکارونی ۷۰۰ گرمی را ۷۸۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: این در حالی است که قیمت این محصول در سال گذشته ۵۲۰۰ تومان بود.

وی مهم‌ترین دلیل افزایش قیمت ماکارونی را افزایش قیمت گندم عنوان کرد و گفت که قیمت هر کیلو گندم از ۱۸۰۰ به ۲۸۰۰ تومان رسیده است.

آثاریان همچنین در پاسخ به این‌که چرا قیمت‌های جدید هنوز در سامانه ۱۲۴ اعلام نشده است؟ اظهار کرد: بعد از انجام هماهنگی‌های لازم با سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، قیمت‌ها در این سامانه هم به روز می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها