يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۱۳۶۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
مصائب اپلیکیشن‌های احراز هویت غیرحضوری؛
ظاهرا در حال حاضر اپلیکیشن «سیگنال»، گزینه مربوط به احراز هویت غیرحضوری را فعال کرده و اپلیکیشن‌های «آپ» و «سهم آشنا» قرار است به زودی به جمع احراز هویت غیرحضوری بپیوندند. با این حال تا اینجای کار، ارتباط سیگنال با سرور به سختی برقرار می‌شود و داد بسیاری از کاربران را درآورده است. یک کاربر می‌گوید که ساعتها تلاش کرده است ثبت نام خود را از این اپلیکیشن انجام دهد اما موفق نشده است.
به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه 598، بنا شد از روز ششم خرداد ماه فرآیند احراز هویت در سامانه سجام، دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان یا کارگزاری‌ها نداشته باشد و مردم بتوانند با استفاده از گوشی موبایل خود فرآیند احراز هویت را انجام دهند.

ظاهرا در حال حاضر اپلیکیشن «سیگنال»، گزینه مربوط به احراز هویت غیرحضوری را فعال کرده و اپلیکیشن‌های «آپ» و «سهم آشنا» قرار است به زودی به جمع احراز هویت غیرحضوری بپیوندند؛ با این وجود ارجاع به این دو اپلیکیشن نیز در حال حاضر سایت «سجام» موجود است.

تا اینجای کار، ارتباط سیگنال با سرور به سختی برقرار می‌شود و داد بسیاری از کاربران را درآورده است. یک کاربر می‌گوید که ساعتها تلاش کرده است ثبت نام خود را از این اپلیکیشن انجام دهد اما موفق نشده است.


برخی کاربران نیز می‌گویند علیرغم این که مبلغ ثبت نام احراز هویت از آنان اخذ شده؛ با این حال به خاطر تکمیل نشدن ثبت نام، مبلغ ثبت نامی‌شان نیز از دست رفته است!

مشخص نیست مشکل سیگنال به خاطر پهنای باند اختصاصی به آن باشد و یا این نقص از سوی اپلیکیشن است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها