يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۱۴۲۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تمهیدات لازم برای بازگشایی تالارهای پذیرایی اندیشده شد تا این صنوف نیز با رعایت تمام پروتکلهای بهداشتی بتوانند به زودی فعالیت خود را آغاز کنند.
به گزارش پایگاه 598، سردار علی ذوالقدری با اشاره به برگزاری جلسه در استانداری تهران با ریاست معاون استاندار، اظهار کرد: در این جلسه که روز گذشته برگزار شد، ادامه مبارزه با شیوع ویروس کرونا در کشور با همکاری سازمانهای مربوطه تأکید شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه نظارت و بازرسی از صنوف مختلف با پایان یافتن مبارزه با کرونا ادامه دارد، تصریح کرد: در این جلسه معاون استاندار تأکید کرد شیوع و گسترس کرونا ادامه دارد و مسئولان ذیربط باید به زیر مجموعه‌های خود بر رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله اجتماعی تأکید کنند.

وی تصریح کرد: چند گروه از دانشگاه‌های علوم پزشکی، بازرسان اصناف و پلیس اماکن عمومی استانداری و سازمان حمایت برای بازرسی از صنوف شهر تهران تشکیل خواهد شد و وظیفه این گروه مراجعه به محلهای اصناف و بررسی رعایت موارد بهداشتی و پروتکلهای ستاد مبارزه با کرونا توسط متصدیان صنوف است.

این مقام انتظامی متذکر شد: با بازگشایی تمام صنوف و در صورت عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی، قطعاً با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو خواهیم شد.

ذوالقدری با بیان اینکه قرار است از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما مسئولان تذکرات لازم و لزوم توجه بیشتر به موارد بهداشتی را مطرح کنند، ادامه داد: بازرسی‌های مشترک احتمالاً از پایان هفته جاری آغاز خواهد شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ درباره زمان بازگشایی تالارهای پذیرایی نیز گفت: تمهیدات لازم برای بازگشایی تالارهای پذیرایی اندیشده شد تا این صنوف نیز با رعایت تمام پروتکلهای بهداشتی بتوانند به زودی فعالیت خود را آغاز کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها