أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۷۱۹۳۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۱     ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
جزئیات جدید از دستمزد ۵۰ میلیونی گلزار برای اجرای «برنده باش» توسط تهیه کننده این مسابقه اعلام شد.

به گزارش پایگاه 598، جزئیات جدید از دستمزد ۵۰ میلیونی گلزار برای اجرای «برنده باش» توسط تهیه کننده این مسابقه اعلام شد.

مسابقه «برنده باش» از همان شروع پخش با جنجال‌ها و حاشیه‌های زیادی همراه بود از زمانی‌که خبر ساخت و تولید مجموعه تلویزیونی «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار در رسانه‌ها منتشر شد، اخبار و شایعات فراوانی درباره دستمزد چند صد میلیونی این بازیگر سینما مطرح بود. بعد از اتمام پخش این برنامه هنوز حواشی آن ادامه دارد که حتی حواشی دیگر این مسابقه جوایزی است که برنده‌های مسابقه هنوز دریافت نکرده‌اند و تهیه کننده نیز در این باره توضیحاتی ارائه داده است.

دستمزد گلزار برای اجرای «برنده باش» فاش شد!

هاشم رضایت تهیه کننده «برنده باش» در پاسخ به این سوال که دستمزد ۵۰ میلیونی گلزار با اسپانسر بود یا تلویزیون، گفت: من نمی‌دانم مقدارش چقدر بود چرا که برعهده اسپانسر بود. زمانی یک قراردادی در سازمان صداوسیما بسته می شود، کل مدیران در جریان هستند و بخش های اطلاعات و برنامه ریزی، مدیر مالی و... اطلاع دارند. اما برنامه «برنده باش» بیرون از سازمان تولید شد. مثل این می‌ماند که سریال یا فیلم سینمایی بیرون از سازمان تولید شود و فقط پخش آن در سازمان اتفاق بیافتد. بنابراین از طریق تلویزیون و تهیه کننده پولی به آقای گلزار برای اجرای این مسابقه پرداخت نشد.

تهیه کننده «برنده باش» در پاسخ به خبرنگار ما درباره حواشی جوایز شرکت کنندگان و دستمزد گلزار گفت: من تهیه کننده برنامه بودم و فقط تولید دست ما بود. اپلیکیشن و اینکه برنده‌ها چگونه در مسابقه حضور پیدا می‌کنند و اینکه بعد از مسابقه چگونه پول خود را دریافت می‌کنند به ما ارتباطی نداشت و دست اسپانسر برنامه بود.

وی ادامه داد: برنامه‌ بیرون از سازمان تولید شده است. ما دو نوع اسپانسر داریم که همه کار‌ها در شبکه انجام شده و تولید می‌شود. حالا یک اسپانسری می‌گوید من هزینه را به سازمان می‌دهم که منِ تهیه کننده را مطرح کند.

رضایت گفت: اسپانسر «برنده باش» برای ساخت مسابقه با شبکه سه صحبت کرده و شبکه نیز اعلام کرده که مستقیم با تهیه کننده قرارداد بسته شود. اسپانسر با منِ تهیه کننده فقط برای تولید برنامه صحبت کرده و بقیه کار‌ها دست اسپانسر بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها