يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۲۰۵۶
زمان انتشار: ۰۹:۵۶     ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
همه بازیکنان باید حفظ شوند؛
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از مدیریت این باشگاه درخواست جالب و مهمی داشته است.
به گزارش پایگاه 598، روز شنبه یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی، سرمربی و مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در محل این باشگاه جلسه‌ای با مهدی رسول‌پناه، سرپرست این باشگاه برگزار کردند.

شنیده می‌شود یکی از مباحث مهم این جلسه این بوده که سرمربی پرسپولیس خواهان حفظ همه بازیکنان تیمش شده است. به نظر می‌رسد یحیی دوست ندارد هیچ‌کدام از بازیکنان تیمش را از دست بدهد و به همین خاطر از رسول‌پناه خواسته تا تمام بازیکنان را در تیم نگه دارد.

درخواست یحیی در شرایطی است که برخی از بازیکنان پرسپولیس از قرارداد‌هایی که بسته‌اند راضی نیستند و خواهان جدایی هستند. شجاع خلیل‌زاده یکی از بازیکنانی است که بار‌ها اعتراض خود را در این مورد به مدیران باشگاه اعلام کرده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها