أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۳۱۹۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۲۱ تير ۱۳۹۹
روزنامه جام جم با محسن هاشمی؛ رئیس شورای شهر تهران درباره وضعیت شیوع کرونا در پایتخت گفتگو کرده است.

به گزارش پایگاه 598، روزنامه جام جم با محسن هاشمی؛ رئیس شورای شهر تهران درباره وضعیت شیوع کرونا در پایتخت گفتگو کرده است.

غغغ

هاشمی: 

به نظرم در اوج گیری دوباره کرونا تقصیر مردم ۳۰ درصد است و سهم دولت ۷۰ درصد، چون یکدفعه تصمیماتش را به نفع کرونا شل کرد و به ویروس رانت داد. حالا آقای رئیسی باید به میدان بیایند و این رانت را از کرونا بگیرند.

من بودم فعالیت‌ها را تا دو هفته تعطیل می کردم و محدودیت ها را آنقدر ادامه می دادم تا آمارها رو به افول برود. آن وقت وقتی شمار فوتی ها به صفر رسید فعالیت ها را بازگشایی می کردم.

دولت نزدیک به آخر کار است و نباید با این حرف ها اذیتش کرد. باید بگذاریم این مدت باقیمانده هم طی شود و ببینیم مردان دیگری که می آیند چه کار می کنند.

چون قرنطینه فعالیت های اقتصادی را کاملا مختل می کند، بیکاری را بالا می برد و مردم مشکل پیدا می کنند. پس دولت تلاش می کند بین اقتصاد و مبارزه با ویروس، وسط را بگیرد و گاهی به این سمت و گاهی به آن سمت بیفتد تا دو طرف ماجرا لطمه نخورند. ولی به نظرم باید ابتدا تعداد مبتلایان و فوتی ها را کم کرد و سپس دنبال آغاز فعالیت های اقتصادی بود.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها