أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۳۲۵۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۲۲ تير ۱۳۹۹
شاخص بورس و اوراق بهادار در معاملات تاریخ ۲۲ تیر ۹۹ با رشد بیش از ۷۱ هزار واحدی روبرو شد.
به گزارش پایگاه 598، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات ۲۲ تیر ۹۹ با رشد ۷۱ هزار و ۴۰۷ واحدی به پله یک میلیون و ۸۱۲ هزار واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد یک میلیون و ۷۳۶ هزار سهم اوراق بهادار به ارزش ۱۸۹ هزار و ۵۵۲ میلیارد ریال در بیش از ۱۰ میلیون و ۷۰۱ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) ۱۸۸۵۲ واحد، شاخص بازار اول ۵۷۶۲۹ واحد، شاخص بازار دوم ۱۲۲۱۷۴ واحد، شاخص آزاد شناور ۹۳۴۸۳ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۱۴۵۸۹ واحد و شاخص قیمت (هم‌وزن) ۹۶۰۲ واحد رشد را تجربه کردند.

لازم به ذکر است که وبملت، فملی، وتجارت، فولاد، وبصادر، شبندر و شپنا از جمله نماد‌های پربیننده در بازار بورس و اوراق بهادار بوده اند.

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با رشد بیش از ۵۵۹ واحدی به پله ۱۸ هزار و ۷۲۷ واحدی رسید.

در بازار فرابورس نیز تعداد ۸۷۲ هزار و ۳۳۹ سهم به ارزش ۸۲ هزار و ۵۴۶ میلیارد ریال در بیش از ۳ میلیون و ۹۵۴ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها