يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۴۹۲۵
زمان انتشار: ۰۹:۴۴     ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان:
رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان با اشاره به پیش‌بینی موج دوم بیماری در یکی دو ماه آینده، گفت: در حال اعطای مرخصی به نیروهای‌مان هستیم تا استراحت کنند اما اگر قرار باشد مردم رعایت نکنند، پیک بیماری سریع‌تر به سراغ ما می‌آید.

به گزارش پایگاه 598، دکتر قدرت‌الله شاکری‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در خوزستان، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کروناویروس در خوزستان، تقسیم کار انجام شد و در بهبهان دو بیمارستان شهیدزاده و بیمارستان شهید مصطفی خمینی تامین اجتماعی، درگیر کرونا شدند اما با توجه به کاهش بار بیماری در ۲۰ روز اخیر، بیمارستان تامین اجتماعی از چرخه کرونا خارج شده است.

وی افزود: سه بخش بیمارستان شهیدزاده با ظرفیت ۷۵ تخت بستری ویژه بیماران مبتلا به کرونا برای ارائه خدمات به بیماران در نظر گرفته شده است که تا روز گذشته حدود ۳۵ بیمار در این بیمارستان بستری بوده‌اند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان با تاکید بر لزوم ادامه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، گفت: اکثر موارد فوتی در بهبهان افراد بالای ۶۰ سال بوده‌اند بنابراین توصیه می‌شود افراد مسن از تردد غیرضروری به خارج از منزل خودداری کنند.

شاکری‌نژاد ادامه داد: در حال حاضر با توجه به اینکه آگاهی مردم افزایش یافته و همچنین به دلیل اینکه برخی از مردم عزیزان‌شان را به دلیل ابتلا به کرونا از دست دادند، باور آن‌ها نسبت به بیماری بیشتر شده است و از بیماری ترسیده‌اند و بیشتر از ماسک استفاده می‌کنند که باید این روند ادامه یابد.

وی با ابراز نگرانی از احتمال کاهش استفاده از ماسک با بهتر شدن شرایط خوزستان، تصریح کرد: کاهش استفاده از ماسک، می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند؛ از مردم می‌خواهیم همچنان دستورالعمل‌ها را رعایت کنند تا شرایط پایدار خوزستان حفظ شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان با اشاره به پیش‌بینی موج دوم بیماری در یکی دو ماه آینده، گفت: در حال اعطای مرخصی به نیروهای‌مان هستیم تا استراحت کنند اما اگر قرار باشد مردم رعایت نکنند پیک بیماری سریع‌تر به سراغ ما می‌آید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها