أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۷۸۵۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۵     ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
ارزش واقعی سهام عدالت نیز تحت تاثیر نوسانات اخیر بازار سرمایه قرار گرفته و درحالی که به حدود ۲۰ میلیون تومان نیز رسیده بود، تا حدود ۱۵ میلیون نیز کاهش یافت و درحال حاضر در محدوده ۱۶ میلیون تومان قیمت دارد.
به گزارش پایگاه 598، پس از آزادسازی سهام عدالت، مشمولان این سهام که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه www.sahamedalat.ir ارزش واقعی سهام و جزئیات دارایی خود را مشاهده کنند.

کدام مشمولان غیرمستقیم سهام عدالت امکان معامله دارند؟
بر این اساس و طبق آخرین به روزرسانی گزارش دارایی که مربوط به حدود پنج روز پیش است، ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومان کمی بیشتر از ۱۶میلیون و ۴۰۰هزار تومان است.

ارزش این سهام در تاریخ چهارم شهریورماه کمی بیشتر از ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و در تاریخ ۱۳ مردادماه، کمی بیشتر از ۱۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بوده است.

ارزش روز سهام عدالت چقدر است؟



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها