يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۹۲۶۴
زمان انتشار: ۰۹:۵۱     ۲۴ مهر ۱۳۹۹
رییس جمهور روسیه اعلام کرد که مجوز لازم برای تولید دومین واکسن «کووید-۱۹» ساخت این کشور را اعطا کرده است.
به گزارش پایگاه 598، رییس جمهور روسیه عصر چهارشنبه در جلسه هیئت دولت این کشور، اعلام کرد که اعطای مجوز برای ساخت دومین واکسن روسی کووید-۱۹ مورد تایید قرار گرفته است.

پوتین چندی از ثبت دومین واکسن «کووید-۱۹» خود با نام EpiVacCorona که توسط مرکز تحقیقاتی «وکتور» تولید شده است، توسط روسیه خبر داد.

گفتنی است که کریل دیمیتریف، رییس صندوق سرمایه‌گذاری روسیه روز دوشنبه خبر داده بود که واکسن کرونای «اسپوتنیک وی» از اواخر ماه اکتبر یا اوایل نوامبر به صورت گسترده در روسیه استفاده خواهد شد. وی که با روسیه ۲۴ مصاحبه می‌کرد، اضافه کرد: البته ما همچنین امیدوار هستیم که این امکان وجود داشته باشد که واکسن روسیه در مکان‌های دیگر نظیر خاورمیانه در اوایل نوامبر مورد تایید و استفاده قرار بگیرد. در حال حاضر واکسن روسیه نخستین واکسن کرونا در جهان به شمار می‌آید.

با این حال چند روز پیش نیز دیمیتری چرنیشنکو، معاون نخست وزیر روسیه گفته بود، واکسن ضد کرونای ساخت روسیه که اسپوتنیک نام دارد اثربخشی، قابلیت و ایمنی خود را به اثبات رسانده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها