يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۹۶۹۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۰۳ آبان ۱۳۹۹
بهروز غریب پور که هفته گذشته به دلیل وضعیت جسمانی ناشی از بیماری کرونا در بیمارستان بستری شده بود، با بهبود علائم مرخص و در منزل به سر می برد.
به گزارش پایگاه 598، بهروز غریب پور که هفته گذشته به دلیل وضعیت جسمانی ناشی از بیماری کرونا در بیمارستان بستری شده بود، با بهبود علائم مرخص و در منزل به سر می برد.
 
بهروز غریب پور از بیمارستان مرخص شد
 
 بهروز غریب پور هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و سرپرست گروه تئاتر عروسکی آران که هفته گذشته به دلیل شرایط جسمی ناشی از ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده بود، در چند روز اخیر مرخص شده و به منزل آمد.
 
«علی ابوالخیریان»، هنرمند تئاتر عروسکی و دستیار بهروز غریب پور در گروه تئاتر عروسکی آران آخرین اطلاعات را از حال این هنرمند کشورمان که به ویروس کرونا مبتلا شده داد و در گفت وگو با خبرنگار تئاتر فارس گفت: با توجه به مرخص شدن آقای غریب پور از بیمارستان فعلا به دلیل ضعیف شدن بدنشان در منزل استراحت می کنند.
 
وی در ادامه افزود: خدا را شکر حالشان خوب است و امیدواریم در روزهای آتی بهتر هم بشوند.
 
ریب‌پور، نویسنده، کارگردان تئاتر و سینما ، بنیان گذاری و مدیریت خانه هنرمندان ایران و فرهنگسرای بهمن، از دستاوردهای مهم این هنرمند است و سال‌ها فعالیت در عرصه بین‌المللی تئاتر عروسکی، وی را چهره‌ای شاخص جهانی در این زمینه معرفی کرده است. غریب‌پور از سال ۱۳۴۶ تا کانون بیش از ۵۰ نمایش و اپرای عروسکی را طراحی و کارگردانی و بیش از ۲۰ اثر تالیف و ترجمه کرده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها