أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۸۰۴۴۰
زمان انتشار: ۰۹:۲۳     ۱۹ آبان ۱۳۹۹
احمق درجه یکی که مشاوران احمق تر به او گفته بودند با آفریدن آن شب شوم و سیاه، آینده خود را تضمین میکند؛ غافل از اینکه خداوند در کمین نشسته و خون سردار قهرمان ایرانیان او را به یکی از نفرت‌انگیزترین سیاستمداران جهان تبدیل خواهد کرد، چنانکه حتی مردم جامعه خودش، افول و رسوایی اش را جشن بگیرند.
به گزارش پایگاه 598، زینب سلیمانی در واکنش به شکست ترامپ در انتخابات طی توییتی نوشت:  باخت ترامپ قمارباز و جنایتکار در انتخابات آمریکا امری نیست که خوشحالی خود از آن را پنهان کنیم. احمق درجه یکی که مشاوران احمق تر به او گفته بودند با آفریدن آن شب شوم و سیاه، آینده خود را تضمین میکند؛ غافل از اینکه خداوند در کمین نشسته و خون سردار قهرمان ایرانیان او را به یکی از نفرت‌انگیزترین سیاستمداران جهان تبدیل خواهد کرد، چنانکه حتی مردم جامعه خودش، افول و رسوایی اش را جشن بگیرند.

جهان از یاد نمی برد که سرباز ملت ایران گفت « ترامپ قمارباز! من حریف تو هستم» و هم او حالا بر اریکه عرش  ایستاده و نجوا می‌کند «ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا با احیا عند ربهم یرزقون» و تازه این اول راه است و  و مسیر «انتقام سخت» تازه گشوده شده است.

اما خوشحالی از رفتن ترامپ جنایتکار هرگز به معنای رضایت از روی کار آمدن کسی نیست که خود از بانیان داعش است  و شهادت سردار ما را «اجرای عدالت» خواند. آنکه تقاص خون حاج قاسم را خواهد داد آمریکا در کلیت  و تمامیت آن است و الا اینها که می آیند و می روند به تعبیر آن سید حکیم«سرشان به قدر بند کفش حاج قاسم نمی‌ارزد»



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها