أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۰۵۷۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۲۱ آبان ۱۳۹۹
سرمربی تیم ملی بلژیک، خبر مبتلا شدن ادن هازارد ستاره بزرگ تیمش به کرونا را ناراحت‌کننده خواند و از غیبت او ابراز تاسف کرد.
به گزارش پایگاه 598، روبرتو مارتینس سرمربی تیم ملی بلژیک در آستانه دیدار امروز تیمش مقابل سوئیس در یک بازی دوستانه از مبتلا شدن ادن هازارد ستاره بزرگ بلژیک به کرونا و غیبت او در بازی‌های پیش روی بلژیک به عنوان خبری ناراحت‌کننده یاد کرد و گفت عدم حضور هازارد برای بلژیک خبر تلخی است.

 

 

تا اینجا شکی نیست که هازارد به دلیل مثبت شدن تست کرونایش بازی دوستانه امروز بلژیک مقابل سوئیس و همچنین بازی روز یکشنبه این تیم مقابل انگلیس در لیگ ملتهای یوفا را از دست خواهد داد.

 

ادن هازارد روز یکشنبه این هفته و پیش از دیدار تیمش رئال مادرید مقابل والنسیا تست کرونا داده و پاسخ تست او مثبت اعلام شده بود. دیداری که با شکست غیرمنتظره 4-1 رئال به پایان رسید.

 

مارتینس سرمربی بلژیک در این باره گفت: " ما از اینکه ادن در سه بازی اخیر باشگاهش بازی می کرد خوشحال بودیم و هازاردی را دیدیم که دوباره خوشحال و رها بود و می توانست گلزنی کند. همه ما منتظریم تا ادن بتواند در تیم ملی بازی کند و این بود که از آن شرایط خوشحال بودیم. خبر مثبت شدن تست کرونای او برای ما واقعاً ناراحت کننده است ولی در دنیای امروز این خبرها دیگر غیرعادی نیست و این روزها حتی خبر عجیب و غریبی محسوب نمی شود".

 

 

سرمربی بلژیک در ادامه گفت: " ما در حال حاضر از پروتکل‌های یوفا تبعیت می‌کنیم و حواس مان هست که ادن در خانه به تمرین ادامه دهد تا از نظر بدنی افت نکند. حالا باید ببینیم سریع ترین زمانی که بازگشت او به تیم ملی ممکن است چه زمانی خواهد بود".

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها