أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۰۶۲۶
زمان انتشار: ۰۸:۵۹     ۲۲ آبان ۱۳۹۹
جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا در نخستین اقدام پس از انتخابات، رونالد کلین را به عنوان رئیس کارکنان کاخ سفید و دستیار خود منصوب کرد.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا از تارنمای "بیلد بک بتر"، کلین دستیار دیرینه رئیس جمهوری منتخب است که بر دفتر اجرایی رئیس جمهوری نظارت خواهد کرد. کلین علاوه بر حمایت از رئیس جمهوری منتخب ، برای ایجاد یک تیم متنوع، باتجربه و با استعداد برای کمک به بایدن و کامالا هریس معاون اول رئیس جمهوری منتخب برای برطرف کردن چالش‌های فوری پیش روی کشور تلاش خواهد کرد.



بایدن درباره کلین گفت: "ران(رنالد) طی سال‌های زیادی که با هم کار کرده‌ایم برای من بسیار ارزشمند بوده است از جمله اینکه ما در سال ۲۰۰۹ اقتصاد آمریکا را از یکی از بدترین رکودهای تاریخ خود نجات دادیم و بعدا یک وضعیت اضطراری بهداشت عمومی در سال ۲۰۱۴ را پشت سر گذاشتیم."

وی افزود: "تجربه عمیق ، متنوع و ظرفیت او برای کار با مردم با هر طیف سیاسی دقیقا همان چیزی است که من در یک رئیس کارکنان کاخ سفید به آن نیاز دارم ، زیرا ما با این لحظه بحرانی روبرو می‌شویم و بار دیگر کشور را گرد هم می‌آوریم."

کلین هم در پیامی از این انتصاب ابراز افتخار کرد و افزود مشتاقانه منتظر کمک به او و معاون رئیس جمهوری منتخب در جمع‌آوری تیمی با استعداد و متنوع برای کار در کاخ سفید هستم.

کلین اخیرا مشاور ارشد کارزار انتخاباتی بایدن برای رئیس جمهوری بود و پیش از این در تعدادی از پست‌ها از جمله رئیس ستاد وی هنگام معاون اولی رئیس جمهوری ، به رئیس جمهور منتخب خدمت کرده است.

کلین همچنین به خاطر نقش خود به عنوان هماهنگ کننده پاسخ به ابولا در کاخ سفید در اوج بحران بهداشت عمومی شناخته شده است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها