يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۰۷۳۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۲۵ آبان ۱۳۹۹
خبرها حاکی از چاقوکشی در درگیری است که شب گذشته میان طرفداران و مخالفان ترامپ در واشنگتن دی‌سی رخ داد.
به گزارش پایگاه 598، واشنگتن پست- رسانه نزدیک به دموکرات‌های آمریکا- از زخمی شدن یک جوان ۲۰ ساله در درگیری خبر داد که شب گذشته در واشنگتن دی‌سی میان طرفداران و مخالفان دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا رخ داد.
 
گفته می‌شود که این مرد جوان به ضرب چاقو مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.
 
پلیس واشنگتن دیروز مجبور شد برای متفرق کردن گروه‌هایی که با یکدیگر درگیر شده بودند؛ به گاز فلفل متوسل شود.
 
رسانه‌های دموکرات مدعی هستند که راستگراهای حامی ترامپ به طرفداران بایدن حمله کرده‌اند اما، ترامپ در پیامی توئیتری، چپگراهای حامی بایدن را مسئول حمله به طرفداران خود معرفی کرد.
 
این نخستین تظاهرت گسترده حامیان ترامپ در اعتراض به نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ است که تا اینجا به نفع بایدن دموکرات پیش رفته است.
 
احتمال می‌رود که با عدم پذیرش شکست از سوی ترامپ، درگیری‌ها و اعتراضات خیابانی در آمریکا، از این هم شدیدتر شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها