أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۸۱۱۶۷
زمان انتشار: ۲۱:۱۶     ۰۷ آذر ۱۳۹۹
درخواست عجیب سیدحسین حسینی باعث شد رشید مظاهری تمرین استقلال را نیمه کاره رها کند.
به گزارش پایگاه 598، هرچند امروز تمرین استقلال تعطیل بود اما با دستور محمود فکری رشید مظاهری و سیدحسین حسینی یک جلسه تمرین اضافه را برگزار کردند.

پیش از شروع تمرین سیدحسین حسینی از رشید مظاهری خواست چون دروازه بان شماره یک استقلال است و سابقه بیشتری از او دارد، باید تمرین را زودتر شروع کند که این موضوع اصلا برای رشید مظاهری خوشایند نبود.

بعد از این اتفاق رشید مظاهری بدون اینکه حرفی بزند محل را ترک کرد و حتی اصرار سعید عزیزیان هم برای بازگرداندن این دروازه بان به تمرین کارساز نبود تا به این شکل اختلاف بین حسینی و مظاهری علنی شود.

پیش از این اینطور عنوان شد که محمود فکری اعتقاد به داشتن 2 دروازه بان هم سطح دارد اما حالا به نظر می رسد اختلاف بین حسینی و رشید مظاهری خیلی زودتر از پیش بینی ها آغاز شده است.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید فکری چه روشی را برای مدیریت کردن 2 دروازه بان تیمش در پیش می گیرد و چطور می خواهد بین این 2 دروازه بان صلح برقرار کند.

رشید مظاهری با انتشار یک استوری به حواشی اخیر واکنش نشان داد: 

درخواست عجیب حسینی و قهر رشید مظاهری!

امید رحیمی از دوستان نزدیک رشید مظاهری هم به این خبر واکنش نشان داد:

درخواست عجیب حسینی و قهر رشید مظاهری!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها