أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۸۱۲۷۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۱۰ آذر ۱۳۹۹
مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا (س) با اشاره به ساخت 10 هزار قبر ویژه به دلیل شرایط کرونا گفت:‌سالانه 20هزار قبر رایگان در اختیار شهروندان تهران قرار می‌گیرد.
به گزارش پایگاه 598، سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا  (س) در گفت‌گو با فارس، درباره اقدامات انجام گرفته در سازمان بهشت‌زهرا (س) جهت تدفین و تغسیل امواتی که در اثر کرونا فوت‌شده‌اند گفت:‌همه پروتکل‌ها از همان اوایل شیوع کرونا در سازمان بهشت‌زهرا (س)  انجام گرفت و سردخانه‌های لازم نیز در این راستا افزایش یافت و آماده‌سازی شد.

وی با بیان اینکه تا کنون 160 در سازمان بهشت‌زهرا (س) مبتلا به کرونا شده‌اند، گفت: همه این افراد بیماری آنها بهبود یافته و به محل کار حاضر شده‌اند و در حال حاضر چند نفر در قرنطینه به دلیل ابتلا به این بیماری در قرنطینه هستند.

مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا  (س) گفت: ماسک رایگان از ابتدای شیوع کرونا در میان مراجعین توزیع شده و 10 هزار قبر به صورت ویژه نیز به دلیل کرونا ساخته شده است.

 خال با اشاره به اینکه سالانه 20 هزار قبر رایگان در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد گفت:‌افراد تحت پوشش کمیته امداد،‌شهدا، نام‌آوران، ورزشکاران و هنرمندان از کسانی هستند که قبر رایگان برای آنها در نظر گرفته می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها