أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۸۱۲۸۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۱۰ آذر ۱۳۹۹
قیمت مرغ که طی روزهای گذشته تا کیلویی ٣۶ هزار تومان نیز افزایش یافته بود در حال حاضر به ١٨ تا ٢٢ هزار و ٨٠٠ تومان رسیده است.
به گزارش پایگاه 598، قیمت مرغ که طی روزهای گذشته در بازار نهاده‌های دامی تا کیلویی ٣۶ هزار تومان نیز افزایش یافته بود در حال حاضر در خرده فروشی‌های سطح شهر تهران به ١٨ تا ٢٢ هزار و ٨٠٠ تومان رسیده است.

این تعدیل نسبی قیمت ناشی از توزیع مرغ گرم و منجمد در میادین میوه و تره بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای است و قیمت هر کیلوگرم مرغ بین ١٣ تا ١٨ هزار تومان کاهش یافته است.

قیمت مرغ ١۵هزار تومان کاهش یافت

در حال حاضر در خرده فروشی‌های سطح شهر تهران میانگین قیمت هر بسته پای مرغ نیم کیلویی ١٠ هزار تومان و هر بسته جگر مرغ نیم کیلویی نیز ١٠ هزار تومان است.

به دنبال افزایش قیمت مرغ در بازار، دولت اقدام به توزیع مرغ گرم با نرخ ١٨ هزار و ۵٠٠ تومان و مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم ١۵ هزار تومان در میادین میوه و تره بار و فروشگاه زنجیره‌ای کرده است.

البته مسئولان وزارت صمت همچنان تاکید دارند که قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ برای مصرف کنندگان ٢٠ هزار و ۴٠٠ تومان است و فروش بالاتر از این نرخ را تخلف می‌دانند اما این قیمت فقط در عرضه‌هایی که خود دولت در میادین میوه و تره بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای انجام می‌دهد، قابل مشاهده است.

دبیر ستاد تنظیم بازار چند روز قبل وعده داده بود با توزیع گسترده مرغ از محل ذخایر دولت، قیمت این ماده پروتئینی طی هفته جاری کاهش یافته و به سطح قبلی بازگردد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها