أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۸۱۲۹۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۱۰ آذر ۱۳۹۹
دکترکاردگر، مدیرعامل بیمه دانا مطرح کرد:
نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، ساختار نهادی صنعت بیمه در اکوسیستم مبتنی بر فضا و مدل‌های کسب و کار دیجیتالی را، بنیان سوم نظام توانمندسازی سرمایه انسانی در عصر جدید دانست که راهبرد مهم و اصلی صنعت بیمه در چشم انداز آتی آن به شمار می رود.

توانمندسازی سرمایه انسانی، اصل مهم فرایند تکامل صنعت بیمه


به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، دکتر ابراهیم کاردگر در گفتگویی به مناسبت 13 آذر، سالروز تاسیس بیمه دانا و روز ملی بیمه، ضمن تبریک به کارکنان، کارگزاران، نمایندگان و اعضای شبکه فروش، به بحث توانمندی سرمایه انسانی در صنعت بیمه پرداخت و اظهار داشت: در عصر حاضر، توانمندسازی سرمایه انسانی از منظر مواجهه با ریسک‌های نوظهور همبستگی معناداری با ایجاد و توسعه نسل جدید سرمایه انسانی در بستر تحول دیجیتال دارد که در این میان رویکردهای حاکم بر تحول آفرینی از منشاء استعدادهای انسانی، نقش تعیین‌کننده ای دارد. توانمندسازی سرمایه انسانی، اصل مهمی در ظرفیت سازی فرآیند تکامل صنعت بیمه می باشد.

وی گفت: بر این اساس پیشنهاد می‌شود که این مهم بر اساس 3 اصل زیر طراحی و سازماندهی شود:

1-     تطور و تکامل مفهوم سرمایه انسانی در طول تاریخ توسعه اقتصادی، مهمترین و روش مندترین دیدگاه و نگرش به سرمایه انسانی در دنیای جدید را ارائه خواهد داد که بنیان روش شناسی نظام توانمندسازی را تبیین می نماید.

2-     عصر دیجیتال با محوریت نسل‌های خاص (نسل Z)، الزامات ساختاری و نهادی مبسوط و ویژه‌ای را برای توانمندسازی سرمایه انسانی آینده تبیین و ترتیب داده است که می‌تواند به عنوان یکی از بنیان‌های کارکردی چارچوب اصلی توانمندسازی لحاظ شود.

3-     ساختار نهادی صنعت بیمه در اکوسیستم مبتنی بر فضا و مدل‌های کسب و کار دیجیتالی، بنیان سوم نظام توانمندسازی سرمایه انسانی در عصر جدید است که راهبرد مهم و اصلی صنعت بیمه در چشم انداز آتی آن می‌باشد.

مدیرعامل بیمه دانا ادامه داد: بدیهی است نظام توانمندسازی نسل حال و آینده صنعت بیمه بر اساس مفاد فوق الذکر، نه تنها توانایی مواجهه با ریسک‌های نوظهور را (به صورت حداقلی) پیدا خواهد نمود، بلکه قابلیت برنامه ریزی، طراحی و تدوین ساختارهای پیشگیرانه و کنترلی در چارچوب نظام مدیریت ریسک را نیز خواهد داشت


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها