يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۱۳۱۱
زمان انتشار: ۱۰:۱۴     ۱۱ آذر ۱۳۹۹
معاون وزیر راه و شهرسازی از برنامه ریزی برای آمادگی جهت انتقال و نگهداری واکسن کرونا به کشور خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، شهرام آدم نژاد از برگزاری جلسه آمادگی برای حمل و انتقال واکسن کووید 19خبر داد و اظهار کرد: به منظور آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای حمل و انتقال واکسن کووید 19 به کشور، جلسه ای با حضور دستگاه های مربوطه برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه بررسی ها در خصوص شرایط و تجهیزات مورد نیاز برای انتقال واکسن به کشور با هواپیما و تامین ابزار و تجهیز فضای لازم در فرودگاه ها برای تخلیه از هواپیما و نگهداری در فرودگاه تا زمان انتقال به مراکز درمانی و محل نگهداری در شهرها انجام شد.

جانشین وزیر راه و شهرسازی در ستاد مدیریت بحران افزود: جلسه مذکور به این برگزار شد تا در صورتی که ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تصمیم به واردات واکسن کرونا به کشور را گرفت، سرعت انتقال واکسن به کشور توسط کمیته حمل و نقل، با پیش بینی های صورت گرفته برای تامین تجهیزات مورد نیاز افزایش یابد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها