يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۱۴۲۸
زمان انتشار: ۱۵:۱۸     ۱۳ آذر ۱۳۹۹
قالیباف به جای روحانی مصوبه «تأمین کالا‌های اساسی مردم» را برای انتشار به روزنامه رسمی ابلاغ کرد.
به گزارش پایگاه 598، قالیباف به جای روحانی مصوبه «تأمین کالا‌های اساسی مردم» را برای انتشار به روزنامه رسمی ابلاغ کرد

مجید اکبرپور، مدیرعامل روزنامه رسمی کشور:

پیرو استنکاف رئیس‌جمهور از ابلاغ مصوبه «تأمین کالا‌های اساسی مردم» برای انتشار در روزنامه رسمی‌ کشور، آقای قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای این مصوبه را برای انتشار به روزنامه رسمی ابلاغ کرد.

طبق تبصره ماده یک قانون مدنی (اصلاحی ۱۴ آبان ۱۳۷۰)، در صورت استنکاف رئیس جمهور از امضاء یا ابلاغ مصوبه نهایی مجلس در مدت مذکور، روزنامه رسمی موظف است به دستور رئیس مجلس شورای اسلامی ظرف مدت ۷۲ ساعت مصوبه را چاپ و منتشر کند.

 روزنامه رسمی ۷۲ ساعت فرصت دارد مصوبه «تأمین کالا‌های اساسی مردم» را منتشر کند از این جهت در اولین ویژه‌نامه که روز شنبه ۱۵ آذر خواهد بود، چاپ می‌کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها