يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۱۷۴۴
زمان انتشار: ۰۹:۵۸     ۲۳ آذر ۱۳۹۹
رئیس جمهور آمریکا در یک زنجیره پیام توییتری نوشت، مبارزه برای به کرسی نشاندن ادعای تقلب در انتخابات هنوز اول راه است و او قصد دارد همه چیز را برملا کند.
به گزارش پایگاه 598، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز شنبه در رشته توییتی، خشم خود از شکست ادعاهایش درخصوص تقلب در انتخابات را به نمایش گذاشت.

ترامپ ضمن بازنشر پیامی توییتری از یک روزنامه‌نگار تندرو جمهوری‌خواه با متن «در این مقطع، دونالد ترامپ باید همه چیز را از حالت محرمانه خارج کند. همه چیز را!» در پاسخ به او نوشت: «در حال انجام همین کار هستم. موافقم!»

ترامپ در پیامی دیگر با حروف درشت نوشت: «ما تازه مبارزه را شروع کرده‌ایم!»
این در حالی است که دیوان عالی آمریکا روز جمعه دادخواست دادستان ایالت تگزاس برای ابطال نتیجه انتخابات در ۴ ایالت کلیدی دیگر را رد کرده بود. این دادخواست مورد حمایت ۱۷ دادستان جمهوریخواه دیگر و همچنین ۱۰۷ نماینده کنگره آمریکا نیز قرار داشت.

رئیس جمهور آمریکا همچنین با حمله به رقیب پیروزش در انتخابات نوشت:‌ «اگر [جو] بایدن وارد [کاخ سفید] شود، هیچ اتفاقی برای هانتر [بایدن] و جو نخواهد افتاد. [ویلیام] بار [دادستان کل آمریکا] هیچ کاری نخواهد کرد و گروه جدید قاتلان حزبی می‌آیند و سریع تمام آن را از بین می‌برند».

روز پنجشنبه هانتر بایدن در پیامی ویدئویی، با بیان اینکه دفتر دادستانی آمریکا در ایالت دلاور دستور بازرسی اف‌بی‌آی از مدارک مالیاتی وی را صادر کرده، گفت:‌ «من این موضوع را بسیار جدی می‌گیرم ولی مطمئنم که بررسی حرفه‌ای و واقع‌گرایانه این مسائل اثبات خواهد که من کارهای خود را قانونی و به درستی انجام داده‌ام».

به گزارش فارس، علاوه بر این، روزنامه آمریکایی «نیویورک پست» اخیراً در مطلبی گزارش کرده بود ایمیل‌هایی که «رودی جولیانی» وکیل شخصی «دونالد ترامپ» از لپ تاپی شکسته که در یک تعمیرگاه لوازم رایانه‌ای رها شده بود و بعد به دست اف‌بی‌آی کشف و ضبط شد، علیه بایدن‌ها به دست آورده و در اختیار این روزنامه قرار داده است.

 وکیل ترامپ گفته بزودی اسناد دیگری را هم از روی لپ تاپ مذکور علیه جو بایدن و «هانتر بایدن»‌ پسرش منتشر خواهد کرد. نیویورک پست اما گفته نمی‌تواند تأیید کند این رایانه به پسر بایدن تعلق دارد.

بر این اساس، هانتر بایدن در سال ۲۰۱۵ وقتی به هیأت مدیره شرکت انرژی اوکراینی Burisma می‌پیوندد، پدرش را که معاون اوباما بود، به یکی از مدیران ارشد این شرکت معرفی می‌کند. هانتر با موفقیت از نفوذ پدرش استفاده کرد تا مقامات دولت اوکراین را برای اخراج یک دادستان که درباره این شرکت تحقیق می‌کرد، تحت فشار قرار دهد. در این گزارش همچنین تصاویری از هانتر بایدن در حال مصرف مواد مخدر منتشر شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها