يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۳۰۹۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۳۰ دی ۱۳۹۹
۴.۵ میلیون دوز واکسن چینی کروناواک به مناطق مختلف برزیل فرستاده شد.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری صداوسیما از خبرگزاری فرانسه، دولت برزیل سرانجام روز دوشنبه، تحت فشار فرمانداران ایالت‌های این کشور و به ویژه سائوپائولو، کمپین ملی واکسیناسیون علیه کرونا را دو روز زودتر از زمان پیش بینی شده آغاز کرد.


ادواردو پازوئلو، وزیر بهداشت برزیل، روز دوشنبه گفت: "پس از شنیدن درخواست‌های فرمانداران، تصمیم گرفتیم امروز واکسن‌ها را به (۲۷) ایالت فدراسیون برزیل توزیع کنیم، که "می توانند بلافاصله واکسیناسیون را شروع کنند".

وزیر پس از ملاقات با فرمانداران در فرودگاه گوارولوس، در نزدیکی سائوپائولو این موضوع را مطرح کرد. ۴.۵ میلیون دوز واکسن چینی کروناواک CoronaVac از این فرودگاه به مناطق مختلف کشور ۲۱۲ ​​میلیون نفری برزیل فرستاده شد.

پرسنل پرستاری، افراد بالای ۷۵ سال و جمعیت بومی به عنوان افراد داری اولویت واکسینه می‌شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها