أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۳۶۰۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق گفت که نیروهای این کشور موفق شدند طی عملیات ضد تروریستی مغز متفکر عملیات های انتحاری بغداد و همچنین مسئول جابجایی دو تروریست انتحاری در این حملات را به هلاکت برسانند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، یحیی رسول، سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق گفت، یکی از رهبران ارشد گروه تروریستی داعش که مسئول هدایت عملیات های انتحاری در میدان الطیران بغداد بود توسط نیروهای امنیتی به هلاکت رسید.
 
وی در بیانیه ای اعلام کرد: قهرمانان دستگاه های امنیتی لحظه ای برای گرفتن انتقام از عاملان دو انفجار انتحاری اخیر در بغداد آرام نگرفتند و به دستور فرمانده کل نیروهای مسلح عراق پیگرد تروریست های عامل این اقدام تروریستی بزدلانه را ادامه دادند.

رسول در ادامه بیانیه تصریح کرد: قهرمانان شجاع سازمان اطلاعات و تحقیقات فدرال وزارت کشور با توکل به خدا عملیات میدانی برای دستیابی به این عناصر تروریستی را آغاز کردند و پس از کسب اطلاع از محل حضورشان و ابلاغ به جنگنده های ائتلاف بین المللی، در حملات هوایی دقیق به شهر ابو غریب در غرب بغداد، "ابوحسن الغریباوی"، موسوم به مسئول نظامی کل داعش در جنوب عراق که عامل هدایت عملیات انتحاری در میدان الطیران بود کشته شد.

سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح افزود: در این حمله همچنین "غانم صباح جواد"، مسئول جابجایی دو تروریست انتحاری عامل انفجار در میدان الطیران بغداد که جسد متعفن خود را در آن حادثه دردناک منفجر کردند، کشته شد.

علاوه بر اینکه دو نفر دیگر که تحقیقات برای شناسایی آنها ادامه دارد و یک نفر از یاران آنها نیز به هلاکت رسیدند.

وی تاکید کرد که نیروهای امنیتی قهرمان عراق به عملیات ویژه پیش دستانه و پیگرد تروریست ها در هر کجا که باشند ادامه می دهند و پیش از این نیز ۵ تروریست به دست نیروهای امنیتی کشته شدند و هنوز انتقام از همه کسانی که امنیت شهروندان عراق را بازیچه قرار دادند ادامه دارد.

پیش از این نیز مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق با انتشار توئیتی از کشته شدن والی خودخوانده داعش در جنوب عراق خبر داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها