أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۴۰۸۱
زمان انتشار: ۱۵:۱۹     ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
آیت‌الله اعرافی؛ مدیر حوزه‌های علمیه با بیان این که سخنان رهبری فصل‌‌الخطاب است، گفت: فرمایش مقام معظم رهبری درباره واکسن کرونا در حکم "فتوا و حکم حکومتی" است و تخلف از آن به هیچ وجه درست نیست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم: آیت‌الله اعرافی؛ مدیر حوزه‌های علمیه با بیان این که سخنان رهبری فصل‌‌الخطاب است، گفت: فرمایش مقام معظم رهبری درباره واکسن کرونا در حکم "فتوا و حکم حکومتی" است و تخلف از آن به هیچ وجه درست نیست.

 آیت‌‌الله علیرضا اعرافی با بیان این‌‌که روزگاری تمدن اسلامی مشعل‌‌دار علم و دانش بوده است، اظهار کرد: در حال گام برداشتن برای فعال شدن رشته‌‌هایی مانند فلسفه سلامت، بهداشت و طب و فقه و اخلاق مربوط به حوزه سلامت در حوزه‌‌های علمیه هستیم.

وی افزود: در این زمینه 400 رشته و گرایش طراحی شده است که باید نگاه‌‌های فلسفی و اخلاقی دین را به مقوله‌‌های امروز از جمله مقوله سلامت نیز داشته باشیم البته در زمان حاضر در آغاز این مسیر هستیم و باید بیشتر پیش برویم؛ در سند الگوی اسلامی ــ ایرانی پیشرفت که سند بسیار مهمی است برای نخستین بار 260 استاد حوزه را درگیر این مسئله کردیم و این سند در حال نهایی شدن است.

وی با بیان این‌‌که سخنان رهبری فصل‌‌الخطاب است؛ تصریح کرد: در دوران کرونا، طلبه‌‌های جهادی که به بحث کرونا ورود کردند، معجزه کردند؛ همه در این دوران شجاعت و ایثار گروه‌‌های حوزوی و بسیجی را دیدند؛ فرمایش مقام معظم رهبری درباره واکسن کرونا در حکم فتوا و حکم حکومتی است و تخلف از آن به هیچ وجه درست نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها