يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۵۲۸۱
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به اینکه تهران در شرایط نارنجی قرار دارد، گفت: باید دورکاری در تهران برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا با شرایط شهرهای نارنجی اجرایی شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، غلامرضا عباس پاشا،معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با تشریح روند اجرای دورکاری در تهران با توجه به افزایش آمارهای کرونا، اظهار داشت: بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا در شهرهای نارنجی از جمله تهران یک سوم کارمندان مشاغل ضروری و مهم باید به صورت دورکاری فعالیت کنند؛ یعنی می‌توانند تا ۷۰ درصد به صورت حضوری از کارمندان استفاده کنند و سایر ادارات هم باید نیمی از کارمندان به صورت دورکاری کارهای خود را انجام دهند؛ یعنی در این بخش نیز تا ۵۰ درصد می‌توانند به صورت حضوری از کارمندان استفاده کنند.

وی ادامه داد: در شهرهای قرمز نیز خدمات ضروری حضور کارمندان به نصف کاهش پیدا می‌کند و در سایر اداراتی که خدمات غیرضروری ارائه می‌دهند، دو سوم کارمندان به صورت دورکار، وظایف خود را باید انجام دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران تاکید کرد: اجرای مصوبات ستادملی کرونا لازم‌الاجراست و بر همین اساس اجرای شرایط شهرهای نارنجی به تمامی دستگاه‌های استان تهران ابلاغ شده و بر اجرای آن نیز نظارت خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها