أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۵۴۵۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
۴۰ درصد از تصادفات در سال گذشته مربوط به عابرین پیاده بود و ۴۴ درصد حوادث رانندگی نیز مربوط به موتور سیکلت‌ها بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو، نخستین نشست رسانه‌ای سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ امروز یکشنبه بیست و دوم فروردین ماه سال ۱۴۰۰ در سالن جلسات قرارگاه پلیس راهور برگزار شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در این نشست خبری اظهار کرد: هنوز آمار اسفند ماه سال گذشته برای دومین سال متوالی با کاهش تصادفات مواجه بودیم.

وی تصریح کرد: ۴۰ درصد از تصادفات در سال گذشته مربوط به عابرین پیاده بود و ۴۴ درصد حوادث نیز به موتور سیکلت‌ها و راکبان آن‌ها مربوط می‌شود.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طرح موتور یار در سال جاری با قوت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد و این طرح تا کنون نتایج خوبی را به همراه داشته است.

سردار حمیدی خاطرنشان کرد: نگاه ما طی سال‌های گذشته تغییر کرده است و باید از خودرو محور کردن شهر‌های کشور فاصله بگیریم تا بتوانیم از آلودگی هوا و معضل ترافیک فاصله بگیریم و مردم را به سمت استفاده از حمل و نقل عمومی برتر سوق بدهیم.

وی اضافه کرد: در حوزه اصلاحات هندسی هنوز در زیرگذر‌ها و وگذر‌ها و به ویژه در نقاطی که تداوم عبور پیاده را شاهد هستیم، خیلی کار داریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها