أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۶۳۵۱
زمان انتشار: ۱۶:۱۲     ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
رامین مهمانپرست سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه و از کاندیداهای احتمالی ۱۴۰۰ است و به گفته خودش نه از اصولگرایان است و نه از اصلاح‌طلبان. او به این دو جریان سیاسی انتقاد دارد که منافع شخصی را به منافع ملی کشور ترجیح داده‌اند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین: رامین مهمانپرست سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه و از کاندیداهای احتمالی ۱۴۰۰ است و به گفته خودش نه از اصولگرایان است و نه از اصلاح‌طلبان. او به این دو جریان سیاسی انتقاد دارد که منافع شخصی را به منافع ملی کشور ترجیح داده‌اند.

مهمانپرست تاکید می کند، پیش از همه باید ساختار اقتصادی و اداری کشور را درست کرد تا بتوان زندگی مردم را بهبود بخشید و به نوعی برای بهترشدن وضعیت باید به زندگی آنها شوک وارد کرد.

مهمانپرست: بنزین را ٢٠هزار تومان از مردم بخریم

رامین مهمانپرست:

اگر مردم از حداقل رفاه نسبی برخوردار نباشند، معترض می‌شوند. ما در حال حاضر به نقطه‌ای رسیده‌ایم که مردم اعتراض می‌کنند.

باید مشوق هایی مثل مجوز وارد کردن یک خودروی هیبریدی بدهیم که سالی ۵۰۰ هزار نفر از کارمندان دولت داوطلبانه خودشان را بازخرید کنند ولی در هر سال ۲۵۰ هزار جوان هم استخدام کنیم.

باید مگاپروژه اجرا شود. یکی از این مگاپروژه‌ها، ساخت سالیانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار آپارتمان نوساز زیر ۶۰ متر است.

طرحی داریم که هر کسی در هر مقطع سنی و تحصیلی که دلش می خواهد خدمت وظیفه اش را بخرد و به او وام با بهره ۵ یا ۶ درصد بدهیم.

باید روی کارت ملی افراد بالای ۱۸ سال سهمیه بنزین و گازوئیل بدهیم و بگوییم دولت از شما لیتری ۲۰ هزار تومان آن را خریداری می‌کند.

به یارانه نقدی اعتقادی ندارم. فرد می تواند بجای اینکه نقدینگی اضافه کند که در سیستم بچرخد و تورم ایجاد کند، کالا بخرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها