أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۶۴۴۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
رئیس مجلس عنوان کرد که در مذاکرات وین 4 خط قرمز داریم که باید مدنظر قرار گیرد که از جمله آن برداشته شدن تمامی تحریم‌ها اعم از آنچه که در برجام به آ‌ن اشاره شده و چه تحریم‌هایی که توسط ترامپ اعمال شده است.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: در جلسه امروز آقای محمدباقر قالیباف رئیس مجلس عنوان کرد که در مذاکرات وین 4 خط قرمز وجود دارد که باید مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: رئیس مجلس گفت که اولین خط قرمز موضوع برداشته شدن تحریم‌ها اعم از آنچه که در برجام به آن پرداخته شده و تحریم‌هایی که توسط دونالد ترامپ رئیس جمهور قبلی آمریکا اعمال شده است و باید همه این تحریم‌ها برداشته شود.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: قالیباف همچنین ادامه داد که خط قرمز دوم بحث راستی آزمایی است که باید در مورد برداشته شدن تحریم‌ها از سوی طرف مقابل انجام شود.

سلیمی خاطرنشان کرد: رئیس مجلس همچنین افزود خط قرمز سوم بحث آمریکاست و ما تا قبل از برداشته شدن همه تحریم‌ها هیچ مذاکره‌ای با آمریکا نباید داشته باشیم.

وی افزود: آقای قالیباف عنوان کرد که خط قرمز چهارم هم بحث قوانین مصوب مجلس و سیاست‌های ابلاغ شده است که باید در مذاکرات رعایت شود.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها