أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۶۵۲۰
زمان انتشار: ۱۶:۵۸     ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
در واکنش به وقایع جاری در سرزمین‌های اشغالی؛
شیخ اکرم الکعبی با اشاره به تلاش واشنگتن برای سرپوش نهادن بر جنایات رژیم اشغالگر قدس، تأکید کرد که مقاومت بر تحرکات ائتلاف صهیو ـ آمریکایی إشراف کامل دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی با اشاره به محدود نبودن دسیسه‌های شیطانی ائتلاف صهیو ـ آمریکایی به بازی با سرنوشت ملت‌ها و کشتار بی‌گناهان، خاطرنشان ساخت: آن‌ها دنیا را به فساد کشیده و عاملان پشت‌پرده ظلم واستبداد، اشغال کشورها، پایمال کردن حقوق مردم و سایر جنایات جهانی هستند.


حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» ضمن یادآوری فتنه‌گری‌های واشنگتن از طریق پشتیبانی گروه‌های تروریستی در عراق، سوریه، يمن، فلسطین، افغانستان و سایر کشورهای اسلامی، افزود: آمریکا از حمایت رژیم اشغالگر صهیونیستی دست برنمی‌دارد و به سرپوش گذاشتن بر جنایات اسرائیل علیه ملت بی‌دفاع فلسطین خاتمه نمی‌دهد.

وی در عین حال با تأکید بر اینکه مقاومت اسلامی، تحرکات دشمن را زیر نظر دارد، تصریح کرد: ما تا زمانی که شب و روزی هست و همچنان رمقی در جانمان باشد، برای تحقق امنیت، حاکمیت، استقلال و آزادی [کشورهایمان] با دسیسه‌های آنان مقابله خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها