يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۶۹۷۱
زمان انتشار: ۱۵:۱۲     ۰۱ خرداد ۱۴۰۰
خبری در فضای مجازی مبنی بر خودکشی برادر بابک خرمدین منتشر شده است، اما یک منبع آگاه در پلیس این خبر را تکذیب کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از صدا وسیما: خبری در فضای مجازی مبنی بر خودکشی برادر بابک خرمدین منتشر شده است، اما یک منبع آگاه در پلیس این خبر را تکذیب کرد.
 
برادر بابک خرمدین خودکشی کرد
 
در این خبر که ساعتی پیش منتشر شد، آمده است صبح امروز برادر بابک خرمدین که ساکن شهرک اکباتان است در اثر استفاده بیش از حد نوشیدنی الکلی احتمالا با هدف خودکشی مسموم گردیده و هم اکنون با حال نامساعد در بیمارستانی در تهران بستری است که بعد از پیگیری، این منبع آگاه در پلیس عنوان کرد این خبر صحت ندارد.
 
برادر بابک خرمدین خودکشی کرد
افشین خرمدین در دادسرای جنایی
 
گفتنی است افشین روز قتل برادرش بابک خرمدین به خانه خواهرش آزیتا رفته و در کنار آنها بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها