أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۶۹۷۷
زمان انتشار: ۱۶:۵۲     ۰۱ خرداد ۱۴۰۰
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای با تبریک پیروزی مقاومت فلسطین مقابل رژیم صهیونیستی تصریح کرد: بار دیگر جبهه مقاومت، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را به مذلت کشید و عزم آهنین جوانان غیور فلسطینی بر گنبد آهنین رژیم جعلی غلبه یافت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، متن این بیانیه بدین شرح است:

"و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم"
«خداوند عزیز و قدیر را برای نصرت و عزتی که به مجاهدان فلسطینی عطا کرد سپاس می‌گویم، و نزول سکینه و طمأنینه بر دلهای مجروح شهید دادگان، و رحمت و بشارت برای شهیدان، و شفای کامل برای آسیب‌دیدگان را از خداوند منان مسألت میکنم، و پیروزی بر رژیم جنایتکار صهیونیست را تبریک می‌گویم. آزمون این چند روز، ملت فلسطین را سرافراز کرد.»/ ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای
بار دیگر جبهه مقاومت، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را به مذلت کشید و عزم آهنین جوانان غیور فلسطینی بر گنبد آهنین رژیم جعلی غلبه یافت.
آنچه این روزها در فلسطین اشغالی و غزه ی تحت محاصره اتفاق افتاد، از یک سو بمباران سنگین و وحشیانه خانه‌ها و زنان و کودکان بی‌دفاع بود و از سوی دیگر استواری یک ملت که با ایمان و امید  انتفاضه سنگ را به موشک تبدیل کرده اند و با همه بضاعت محدودشان خواب را از صهیونیست‌ها ربود و نصرت الهی که به یاری حق و مظلوم شتافت.
این پیروزی پیام روشنی برای سازش‌کاران و همه کسانی بود که برای عادی سازی روابط با یک رژیم جعلی و کودک کش تلاش می کردند، و امروز به جز شرم و سرافکندگی، دستاورد تازه ای نخواهند داشت.
دوازده روز اخیر داستان ملتی را روایت می‌کرد که بدون دلارهای نفتی، بدون سلاح‌های پیشرفته، و زیر حملات ددمنشانه ، با عزت و سربلندی ایستاد و جوانانش  از غزه تا رام الله و قدس شریف، دست در دست هم  متحد شدند تا جلوه روشنی از یاری خداوند را مشاهده کردند که: «يَدُ اللّهِ مَعَ الْجَماعَة».
امروز وظیفه کشورهای مسلمان، جامعه جهانی، نهادهای حقوقی و بین المللی و تمامی آزادی خواهان جهان است که جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در حمله به مناطق مسکونی و کشتار مردم بی دفاع فلسطین را به طور جدی محکوم و پیگیری نمایند تا رژیم جنایتکار و گردن کش صهیونیستی فکر اجرای نقشه شومی که برای منطقه ترسیم کرده، را از سر بیرون کند.
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهیدان مقاومت فلسطین، این پیروزی بزرگ را به رهبر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، فلسطین مقتدر و مظلوم؛ جوانان شجاع و غیور آن دیار، غزه‌ی قهرمان و مقاوم، حماس و جهاد و همه‌ی گروههای جهادی و سیاسی فلسطین تبریک عرض نموده و در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر، به برکت خون شهدای جبهه مقاومت به ویژه فرمانده شجاع و دلیر آن، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، آزادی قدس شریف را از خداوند منان مسئلت داریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها