أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۷۰۲۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت فعلی به برجام بی فرجام دل بسته است.
به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی در دوازدهمین نشست از سلسله نشست‌های «دولت جوان حزب اللهی» که به همت بسیج دانشجویی پردیس فارابی برگزار شد، با بیان کرامات وجودی بنیانگذار کبیر انقلاب، نظامی خدا محور با مشارکت مردم را از برکات اسلام دانست و گفت: حتی اسرائیل غاصب و آمریکای فتنه‌گر از نعمات انقلابمان در حیرت‌اند و هنوز هم کمر به نابودی بسته‌اند که با عنایات خدای متعال و دعای حضرت ولی عصر (عج) ناکام مانده‌اند.

دولت فعلی به برجام بی فرجام دل بسته است

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به معنای جوان بودن دولت گفت: در بیانات حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله‌العالی) منظور از جوان بودن، نگاه و تحول نو داشتن و برخورداری از روحیه جهادی است که باید در تشکیل دولت آتی به آن توجه شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالاتی درباره فعالیت این کمیسیون گفت: در راستای جمعیت و تعالی خانواده ۷۰ ماده نوشتیم تا پس از بررسی‌های نهایی مجلس مستقیماً به مجلس رفته و سپس در شورای نگهبان تصویب شود.

وی افزود: در مورد فضای مجازی هم تصمیمات مدبرانه ای اتخاذ گردیده که نباید فقط منحصر به فیلترینگ باشد و باید با برنامه‌ی صحیح حتماً راهکارهای درست و مفیدش جدا از کارکردهای منفی گونه اش قرار گیرد.

حجت الاسلام آقا تهرانی درباره فرهنگ سازی انتخابات گفت: در عرصه‌ی انتخابات راهکارهای مدیریتی نداشتیم و همین مشکل اصلی ماست ولی تا حدودی با پیروی از سخنان ولی فقیه مان و رجوع به کتاب‌های امام خمینی (ره) مشکلات برطرف شده ولی نیاز به مکتوب کردن تمامی اینها داریم.

نماینده مجلس شورای اسلامی در توصیف خصوصیات رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور بایستی مردمی باشد و برنامه‌ها و سخنانش برای مردم جامعه قابل فهم و تکلم باشد؛ به درمان بیماری‌های جامعه و مهندسی جامعه گام نهد تا مشکلات، سبب بی کفایتی مسئولان و کارگزاران نزد مردم نگردد.

وی در تکمیل مباحث خود گفت: دولت فعلی به برجام بی فرجام دل بسته است تا کور گره‌ها باز شود و بیگانگان در حل مشکلات ما اقدامات عملی انجام دهند؛ حتماً واجب است دولت بعدی به حل مسائل با استفاده از ظرفیت‌های بومی خود کشور اقدام کند تا موانع به نحو احسن برطرف شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: بعضی افراد نپندارند که با رأی ندادن از زیر مسئولیت شانه خالی کرده‌اند زیرا در نتیجه‌ی انتخاب نادرست مسائل و مشکلات بیشتر از قبل خواهد بود و بهانه‌های اقتصادی نباید دستاویزی برای عدم مشارکت باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها