أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۷۲۴۳
زمان انتشار: ۱۰:۲۴     ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
برای بخش‌های مختلف کشور برنامه دارم و بیش از ۱۰ اندیشکده با ما در جهت ارائه برنامه جامع در حوزه‌های مختلف همکاری دارند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از حضور در صدای جمهوری اسلامی ایران و ضبط برنامه تبلیغاتی خود در رادیو جوان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جوانان مهم‌ترین منابع کشور ما هستند و باید مسئله ازدواج، اشتغال و مسکن جوانان را باید مورد توجه قرار داد.

وی ادامه داد: جوانان عزیز بیایید و سرنوشت خود را خودتان رقم بزنید، اگر از وضعیت فعلی گله‌مند هستید نباید انتقام این دولت را از دولتِ آینده بگیرید. جوانان عزیز با یک دنیا امید به آینده بسیار روشن  حتما در انتخابات شرکت کنید.

رئیسی اظهار کرد: حضور در انتخابات به ویژه از سوی جوانان حتما می‌تواند آینده بسیار روشن  و درخشان را در مسائل اقتصادی، رونق تولید، ایجاد اشتغال، استقلال اقتصادی و کاهش آسیب‌های اجتماعی رقم بزند و در آن موثر باشد.

وی ادامه داد: با نیروی جوان کارآمد تحصیل کرده می توان تولید را فعال کرد و اقتصاد را به حرکت درآورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها