کد خبر: ۴۸۸۲۷۰
زمان انتشار: ۰۹:۱۸     ۰۵ تير ۱۴۰۰
باز هم مجیدی استادش را شکست داد
فرهاد مجیدی برای سومین دیدار متوالی موفق شد امیر قلعه نویی را شکست دهد و استقلال با 2 گل از سد گل گهر عبور کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ورزش سه، در دیداری از هفته بیست و چهارم لیگ برتر، استقلال در استادیوم آزادی میزبان گل گهر بود. آبی پوشان در این بازی خیلی زود و در دقایق 12 و 19 توسط محمدحسین مرادمند و مهدی مهدی پور به گل رسیدند تا این دو بازیکن موفق شوند برای نخستین بار برای تیمشان گلزنی کنند.


در ادامه دو تیم حملات جسته و گریخته ای را به روی دروازه یکدیگر خلق کردند. جدی ترین فرصت گل گهر در دقیقه 57 به دست آمد که ضربه چکشی یونس شاکری پس از برخورد به تیر دروازه، توسط غلامی راهی کرنر شد تا سیرجانی ها در باز کردن دروازه حسینی ناکام بمانند.


در ادامه بازی بیشتر در اختیار گل گهر بود و شاگردان مجیدی بیشتر روی حفظ نتیجه تمرکز کرده بودند و البته در دقایق پایانی تا باز کردن دروازه حقیقی پیش رفتند که ضربه ایستگاهی زیبا و هوشمندانه قایدی که به شکل زمینی و از زیر پاهای خط دفاعی عبور داده شد، توسط سهرابیان از روی خط دروازه بیرون کشیده شد.


در نهایت این بازی با برتری دو بر صفر استقلال به پایان رسید تا آبی پوشان همچنان به روزنه های اندک و کمسوی خود برای قهرمانی امیدوار بمانند. فرهاد مجیدی با این پیروزی به امتیاز 43 رسید و اختلافش با آلومینیوم رده چهارمی را افزایش داد تا امیدها برای کسب سهمیه آسیایی استقلال بیش از پیش افزایش یابد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها