أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۸۸۴۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۷     ۱۷ تير ۱۴۰۰
با ثبت بیش از ۱۸۵ میلیون مورد ابتلا؛
داده‌های دانشگاه جان هاپکینز آمریکا از ابتلای ۱۸۵ میلیون نفر به کرونا در سرتاسر جهان و عبور شمار قربانیان این بیماری ویروسی از مرز ۴ میلیون نفر حکایت می‌کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، دانشگاه جان هاپکینز در شهر بالتیمور ایالت مریلند اعلام کرد که شمار مبتلایان به بیماری کووید -۱۹ در سرتاسر جهان بالغ بر ۱۸۵ میلیون نفر می‌شود که از این مبتلایان، بیش از ۴ میلیون نفر جان خود را از دست داده‌اند.

طبق داده‌های دانشگاه جان هاپکینز، فهرست کشورهایی که دارای بالاترین شمار مبتلایان هستند، عبارتست از ایالات متحده، هندوستان و برزیل.

ایالات متحده تاکنون ابتلای ۳۳.۷ میلیون نفر از شهروندان خود به این بیماری و همچنین مرگ ۶۰۶ هزار نفر از این بیماران را تأیید کرده است.

کشور هندوستان نیز که در حال خروج از شیوع گسترده این بیماری در فصل بهار است تاکنون از ابتلای ۳۰.۶ نفر و مرگ بیش از ۴۰۴ هزار نفر خبر داده است.

در برزیل نیز حدود ۱۸.۹ میلیون مورد ابتلا ثبت شده و این کشور با ثبت ۵۲۸،۵۰۰ مورد مرگ و میر ناشی از این بیماری، پس از ایالات متحده در مرتبه دوم قرار می‌گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها