أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۸۸۸۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۱۷ تير ۱۴۰۰
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال عراق گفت که فیفا، میزبانی از هیچ کشور حاضر در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ را به دلیل نبود سیستم VAR را سلب نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، علا عبدالقادر در گفت‌وگو با پایگاه خبری «شفق نیوز» عراق، در مورد لزوم ورود کمک داور ویدیویی به کشورهای حاضر در دور نهایی انتخابی جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: VAR هیچ ارتباطی به حق میزبانی کشورها در این مرحله ندارد و فدراسیون جهانی فوتبال به این دلیل در حق هیچ کشوری ظلم نخواهد کرد. فیفا آمادگی کامل دارد تا در این خصوص با کشورهای این دور همکاری و تجهیزات لازم را فراهم کند.

وی اضافه کرد: در صورتی که با میزبانی هر کشوری در مسابقات این مرحله موافقت قرار شود، ورزشگاه مورد نظر به تجهیزات VAR مجهز خواهد شد. تهیه نیمی از تجهیزات این سامانه بسیار آسان است و شرکت‌های مخصوصی که طرف قرارداد فیفا هستند، این اقدام را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال عراق در پایان گفت: سامانه کمک داور ویدیویی مانع یا دلیلی برای رد درخواست میزبانی کشورها در این مرحله نخواهد بود و فدراسیون جهانی فوتبال به این دلیل، حق میزبانی را از هیچ کشوری سلب نمی‌کند. حتی تجهیز ورزشگاه به سامانه VAR هیچ هزینه‌ای برای فدراسیون فوتبال عراق نخواهد داشت و به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

گروه‌بندی مرحله پایانی انتخابی جام جهانی 2022 قطر به شرح زیر است:

گروه A: ایران، کره‌ جنوبی، امارات، عراق، سوریه، لبنان
گروه B: ژاپن، استرالیا، عربستان، چین، عمان، ویتنام

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها