کد خبر: ۴۸۸۸۹۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۱۷ تير ۱۴۰۰
یکه تازی ناصرالخلیفی در نقل و انتقالات
بعد از کش و قوس‌های فراوان نهایتاً سرخیو راموس با عقد قراردادی راهی پاری سن ژرمن شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ورزش سه، اخیراً و بعد از عدم توافق سرخیو راموس با رئال مادرید برای تمدید قرارداد این باشگاه خبر از جدایی کاپیتان خود بعد از 16 سال داد؛ اتفاقی که هواداران رئال مادرید را در یک شوک بزرگ فرو برد و پس از آن گمانه زنی ها در مورد آینده سرخیو‌ راموس قوت گرفت.


 
شایعات زیادی در رابطه با مقصد احتمالی اسطوره باشگاه رئال مادرید شنیده می‌شد. با این حال منابع مختلف گزارش دادند که پاری سن ژرمن محتمل ترین گزینه برای سرخیو راموس خواهد  بود. همچنین اخبار منتشر شده مبنی بر خرید خانه توسط ستاره اسپانیایی در پاریس باعث شد که این انتقال قطعی به نظر برسد.

 

 

در همین ارتباط دقایقی پیش باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به شکل رسمی بمب تابستانی خود را منفجر و اعلام کرد که مدافع سابق و اسطوره باشگاه رئال مادرید یعنی سرخیو راموس را با قراردادی دو ساله به خدمت گرفته است و این بازیکن فصل آینده در پارک دو پرنس توپ خواهد زد.

رسمی؛ سرخیو راموس به پاریسن ژرمن پیوست (عکس)

باشگاه فرانسوی در حالی موفق شد سرخیو راموس را به خدمت بگیرد که پیش از این گفته می‌شد که چند تیم انگلیسی نیز خواهان به خدمت گرفتن این مدافع بزرگ شده بودند اما نهایتاً راموس ترجیح داد که PSG را به عنوان چالشی جدید خود انتخاب کند.

 

همچنین سرخیو راموس در پاری سن ژرمن شماره 4 را بر تن خواهد کرد؛ شماره ای که در فصل گذشته در اختیار تیلو‌ کرر قرار داشت. این ستاره اسپانیایی در این باره گفت: "این شماره 4 خرافاتی است که آن را خیلی دوست دارم زیرا از ابتدای حرفه ام آن را بر تن می کردم و سپس در طول زندگی با من همراه بوده و برایم خوش شانسی آورده است. اکنون این شماره به عنوان بخشی از حرفه من شناخته می شود. برای من یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود که می‌توانم در تیم بزرگ مانند پاری سن ژرمن این شماره را بر تن کنم."

 

راموس در ادامه گفت: "من بسیار افتخار می کنم که بخشی از این پروژه جاه طلبانه هستم و با تعداد زیادی بازیکن بزرگ در این تیم حضور دارم.
پاری سن ژرمن باشگاهی است که قبلاً خود را در بالاترین سطح ثابت کرده است. من می خواهم به رشد و پیشرفت خود در پاریس ادامه دهم و به تیم کمک کنم که تا جایی که ممکن است جام بیشتری کسب کند."

رسمی؛ سرخیو راموس به پاریسن ژرمن پیوست (عکس)رسمی؛ سرخیو راموس به پاریسن ژرمن پیوست (عکس)

 

همچنین ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، نیز در رابطه با جذب راموس گفت: "سرجیو یک فوتبالیست کامل و یکی از بهترین مدافعان تاریخ است. او یک یک رهبر و یک حرفه ای واقعی است. من از دیدن او با پیراهن پاری سن ژرمن افتخار می کنم و می دانم هواداران ما استقبال خارق العاده ای از او خواهند داشت."

 

 

پاری سن ژرمن دو شب پیش جذب اشرف حکیمی را به شکل رسمی اعلام کرده بود و حالا سرخیو راموس سومین خرید بزرگ آنها در تابستان محسوب می شود چرا که آنها پیش از این دو بازیکن، جورجینیو واینالدوم را هم به خدمت گرفته بودند.

 

همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که انتقال جان لوئیجی دوناروما به پاری سن ژرمن نیز نهایی شده و او هم طی روزهای آینده به شکل رسمی از سوی این باشگاه به‌عنوان خرید جدید آنها معرفی خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها