يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۸۹۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۱۷ تير ۱۴۰۰
جمعی از نمایندگان مجلس شکایت از وزرای کشاورزی و صمت در قالب ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس را تقدیم هیئت رئیسه مجلس کردند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح شکایت از کاظم خاوازی و علیرضا رزم‌حسینی وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در قالب اعمال ماده 234 آیین‌نامه داخلی قوه مقننه را مطرح و جهت رسیدگی تقدیم هیئت رئیسه پارلمان کردند.

طرح شکایت نمایندگان از وزرای جهاد کشاورزی و صمت به دلیل عدم حمایت آن‌ها از دامداران و همچنین ناکارآمدی برخی مدیران در  این وزارتخانه‌ها مطرح شده‌است.

در این درخواست  خطاب به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی آمده است:

همانگونه که مستحضرید، امروزه دامداران کشور با مشکلات متعددی روبه رو هستند. صنعتی که به صورت مستقیم با سفره مردم درارتباط است و هرگونه آسیب به این صنعت، باعث ایجاد هزینه های بیشتر برای مردم و خانواده ها می شود. دامداران به علت عدم توانمندی مالی جهت تامین آذوقه، دام های مولد و صغیر خود را به کشتارگاه می برند. این روند در آینده ای نه چندان دور موجب افزایش بی رویه قیمت گوشت و محصولات لبنی می گردد و درصورت عدم مدیریت صحیح، کشور را از مسیر خودکفایی به مسیر واردات هدایت می کند. مکاتبات متعدد مجلس با دولت (مخصوصا وزارت جهاد کشاورزی) و عدم رفع مشکلات، بیانگر عدم مدیریت صحیح در مجموعه های متولی می باشد.

امروز دامداران کشور نیازمند حمایت جدی دولت می باشند و متاسفانه شرایط نشانگر آن است، آنطور که باید و شاید توجه جدی به مطالبات و مشکلات این صنعت وجود ندارد.

باتوجه به اهمیت موضوع و معضلات عظیم دامداران و همچنین ناکارآمدی مشهود برخی مدیران در وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت که باعث نابود شدن زندگی و کسب و کار دامداران شده است، شکایت خود را از وزیر جهادکشاورزی و وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام می داریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها