يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۹۱۲۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۲۱ تير ۱۴۰۰
مسابقات لیگ برتر فوتسال از روز ۱۴ مرداد شروع می‌شود و پیش از اعزام تیم ملی به جام جهانی، چهار هفته از مسابقات لیگ برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، با توجه به حضور تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت تایلند (از ۳ تا ۸ مرداد) برنامه شروع مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران هم تغییر کرد.

جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال روز گذشته برگزار و در نهایت مقرر شد فصل آینده مسابقات لیگ برتر از روز ۱۴ مرداد آغاز شود.

آرش جابری سرپرست سازمان لیگ در این خصوص گفت: مسابقات لیگ پنجشنبه ۱۴ مرداد شروع می‌شود و ۳۱ مرداد به دلیل اردوهای تیم ملی، تعطیل می‌شود. در واقع چهار هفته از مسابقات لیگ قبل از جام جهانی برگزار می‌شود.

جابری افزود: سپس تیم ملی خود را آماده حضور در جام جهانی لیتوانی می‌کند. یک هفته بعد از بازگشت تیم ملی از جام جهانی، دوباره مسابقات را از سر می‌گیریم.

به گفته سرپرست سازمان لیگ فوتسال، مسابقات فصل آینده اوایل اسفند ۱۴۰۰ به پایان می‌رسد.

همچنین مقرر شد بازی‌های لیگ برتر فوتسال در تابستان، پاییز و زمستان به ترتیب در ساعت‌های ۱۸، ۱۷ و ۱۶ برگزار شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها