يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۹۴۹۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۲۸ تير ۱۴۰۰
عرضه اولیه سهام شرکت «سرمایه‌گذاری هامون صبا» با نماد «وهامون» روز سه‌شنبه (۲۹ تیرماه) در فرابورس ایران انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، عرضه سهام شرکت‌های جدید (عرضه اولیه) همواره مورد توجه اهالی بازار سرمایه قرار دارد، زیرا تاکنون بیش از ۹۰ درصد از عرضه اولیه‌هایی که در بورس انجام شده، سودآور بوده‌اند به همین دلیل این اقدام همیشه در بورس برای فعالان بازار جذابیت داشته است.

آگهی عرضه اولیه سهام شرکت «سرمایه‌گذاری هامون صبا» با نماد «وهامون» منتشر شد که مطابق آن روز سه‌شنبه (۲۹ تیر ماه) سهام این شرکت به شیوه ثبت سفارش در فرابورس عرضه خواهد شد. 

در این عرضه اولیه به هر کد معاملاتی حداکثر ۸۴۰ سهم در دامنه قیمتی یک هزار و ۷۵۰ ریال تا یک هزار و ۹۰۲ ریال تعلق می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، هنگامی که سهام شرکتی برای نخستین بار در بورس عرضه می‌شود، به روز اول عرضه سهام، «عرضه اولیه» گفته می‌شود، در این روز درصد مشخصی از کل سهام شرکت برای نخستین بار از طریق بورس یا فرابورس توسط سرمایه‌گذاران خریداری می‌شود.

عرضه اولیه‌ای جدید در راه فرابورس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها