کد خبر: ۴۸۹۷۷۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۰۳ مرداد ۱۴۰۰
معاون فنی اداره کل انتقال خون استان قم عنوان کرد:
کبیری گفت:۱۲ هزار و ۲۸۷ نفر طی سه ماهه نخست امسال برای اهدای خون مراجعه کرده‌اند در حالی که این تعداد در سه ماهه نخست سال قبل ۱۱ هزار و ۷۴۰ نفر بوده و افزایش چهار و نیم درصدی داشته است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا کبیری معاون فنی اداره کل انتقال خون استان قم گفت: ۱۲ هزار و ۲۸۷ نفر طی سه ماهه نخست امسال برای اهدای خون مراجعه کرده‌اند در حالی که این تعداد در سه ماهه نخست سال قبل ۱۱ هزار و ۷۴۰ نفر بوده و افزایش چهار و نیم درصدی داشته است.

معاون فنی اداره کل انتقال خون استان قم افزود: طی سه ماهه نخست امسال تعداد ۹ هزار و ۹۶۵ نفر موفق به اهدای خون شدند در حالی که این تعداد در مدت مشابه سال قبل ۹ هزار و ۶۰۰ نفر بوده و افزایش ۳.۶ دهم درصدی را نشان می‌دهد.

کبیری تصریح کرد: تعداد اهداکنندگان مستمر طی سه ماهه نخست سال ۶ هزار و ۲۵۱ نفر بوده در حالی که این تعداد در مدت مشابه سال قبل پنج هزار و ۳۱۴ نفر بوده و افزایش هفت و ۰.۳ درصدی داشته است.

 معاون فنی اداره کل انتقال خون استان قم تعداد اهداکنندگان خانم را نیز طی سه ماهه نخست امسال ۳۴۵ نفر عنوان کرد و ادامه داد: تعداد ۱۴ هزار و ۶۷۵ واحد خون طی سه ماهه نخست امسال به بیمارستان‌ها ارسال شد در حالی که این تعداد در مدت مشابه سال قبل ۱۳ هزار و ۱۹۲ واحد خون بوده و افزایش ۱۰ درصدی داشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها