يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۹۸۳۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
رئیس جمهور گفت: دولت یازدهم و دوزادهم بحق دولت محیط زیست، بیمه و سلامت بوده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در آئین بهره‌برداری از طرح‌های ملی سازمان مناطق آزاد و محیط زیست که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن تبریک  میلاد امام هادی (ع) و عید غدیر گفت: در دولت تدبیر و امید تلاش ما این بود که مناطق آزاد ضمن توسعه از مناطق واردکننده و عرضه کننده کالا به مسافرین به مراکز تولیدی، صادراتی و جذب سرمایه های داخلی و خارجی تبدیل شود.

وی با تاکید بر اینکه امروز ۱۵ منطقه آزاد در کشور داریم، تصریح کرد: در محیط زیست ما یک نمادی داشتیم برای توسعه  و احیای محیط زیست. دولت یازدهم و دوازدهم به‌حق دولت محیط زیست و سلامت بوده است.

رئیس جمهور اظهار داشت: مردم شاهد هستند اینکه ما مترو و ریل را توسعه می‌دهیم برای محیط زیست است. اینکه موتورها را یورو ۴ می‌کنیم و بنزین پتروشیمی را قطع کردیم برای محیط زیست جامعه بوده است. اینکه جلوی ریزگردها را می‌گیریم برای محیط زیست است. اینکه الان گازرسانی به روستاها را از ۱۴ هزار به ۳۳ هزار رساندیم یعنی محیط زیست. در مجموع در دولت یازدهم و دوازدهم در محیط زیست کارهای بزرگی انجام شده است.

روحانی با اشاره به اهمیت احیای دریاچه ارومیه تصریح کرد: اگر احیای دریاچه ارومیه انجام نمی‌شد و این دریاچه خشک می‌شد اصلا حیات را از بین می‌برد.

وی تصریح کرد: مردم بدانند در دولت یازدهم و دوازدهم ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای احیای دریاچه ارومیه هزینه شده است. دریاچه ارومیه تقریبا از چند سال پیش در مسیر احیای خود قرار گرفت. 

ادامه دارد . . .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها