أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۸۹۸۶۶
زمان انتشار: ۱۴:۳۹     ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
علی خدایی کتاب «من روی دستم می‌ایستم» را برای گروه سنی بالاتر از ۴ سال نوشته و به‌تازگی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری روانه‌ بازار نشر کرده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، علی خدایی کتاب «من روی دستم می‌ایستم» را برای گروه سنی بالاتر از ۴ سال نوشته و به‌تازگی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری روانه‌ بازار نشر کرده است.

این کتاب که با طراحی و تصویرگری علی خدایی به چاپ رسیده، اثری است تصویری و بدون کلمه، که با الهام از داستان فیل در تاریکی مثنوی معنوی طراحی شده است و سعی دارد که روایتی را از طریق تصاویر شرح و بسط دهد.

مهم‌ترین کارکرد کتاب‌های تصویری بدون کلمه این است که می‌توانند جنبه‌ مهمی از هنرهای تصویری تجسمی را به نمایش بگذارند و بیننده با نشانه‌های دیداری ساده و پیچیده‌ای روبه‌رو می‌شود که سعی می‌کند معنای آن‌ها را کشف کند و به یک روایت و داستان برسد.

براساس نوشته‌ پدیدآورندگان آثار تصویری، کتاب‌های تصویری بدون کلمه، تنها در تعامل با مخاطب معنا پیدا می‌کنند و کارکرد آن‌ها به مخاطب وابسته است، بنابراین می‌توان این کتاب‌ها را مشارکتی و تعاملی نامید.

کتاب «من روی دستم می‌ایستم» در ۲۸ صفحه تمام‌رنگی با شمارگان ۲ هزار و ۵۰۰ نسخه و به قیمت ۱۵ هزار تومان از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها